Thursday, May 5, 2011

tema

teringat time bercinta & awai² kawen dulu...aku & hubby sure pakai baju sama kaler...actually ni suma idea aku la, kunun² nampak sehati sejiwa gitu...kui3...x gitu?

 ni time baru mula nk ber'ehem²' kat Sukan KKM, Bangi...baju team Olahraga Penang so, sure la sama kan...
 bukan setakat kaler ja sama, siap design sama ni..he3
 ni raya haji tahun 2007 ni..fav theme ~ blue
 kat gurney drive...dating ler..pa lgi...
ni time nak naik bkt bendera...

 P.I.N.K.Y vs R.E.D...lebih kurang la no...(romantik la kunun ni...ha3)
 ni time bertunang... 05.08.2006 :)
 biru lagi he3...fav btoi la..ni kat Klang Parade ni..
 WOW! kenduri di umah aku...
ni time kenduri umah en suami plak

hmmm...tu la serba sdikit kenangan...la ni bila dah bertambah ahli, jaang sgt la nak bertema² bagai...tunggu time raya ja la klau nk sama pun...lagipun bukan wajib pun kan..sendri yg buat peraturan...he3...janji bahagia!

3 comments:

  1. aku yg slalu tentukan tema.. laki aku time ok dia layan la.. tapi time tak mau tak payah suruh, wat sakit ati

    ReplyDelete