Wednesday, February 16, 2011

Saturday, February 12, 2011

lara

aku dah hilang semua itu
yang ada hanya kenangan
itupun terlalu sedikit
kadang² sehingga aku sendiri tak tahu
apa yang tinggal untuk aku kenangkan

kini aku cuma menumpang
mengharap belaian yang sama
walau tak serupa
cukup lah untuk mengubat lara jiwa

Friday, February 11, 2011

siapa tahu

rindu...
bukan tak rindu
semua simpan dlm hati
kunci rapat-rapat

biar Tuhan saja yg tahu

Thursday, February 10, 2011

pelik



bila kita pulun nak siapkan tugas
org kata kita bodek
kata kita bodo
nak tunjuk pandai
nak tunjuk hebat


kenapa???


org yg x da tanggungjawab
x plak org amik tau
biarkan saja dia
dengan x ada rasa bersalah


pelik....



bila kita pegang pada amanah
org kata kita nak tunjuk lagak
nak tunjuk kuasa
padahal tanggungjawab yang kita galas
x sapa pun nampak



bukannya mudah...


biarlah
lantak apa org nak kata
nanti kat Sana sapa nak jawab utk kita
depa semua ka?
kita jugak yang kena
benda memang nampak mudah
tapi besar bebanannya